Toon filters
Actuele posities
Operations Manager Piping & Mechanical
Binnen de disciplines Piping & Mechanical en Turnarounds dient meer focus te worden gelegd op het volgen van marktontwikkelingen, het stellen van de juiste prioriteiten en daarop proactief te anticiperen met de uitvoering van beleids- en bedrijfsvoering. Heb jij een marktgerichte benadering en in staat om vanuit jouw strategische en tactische inbreng hier uitvoering aan te geven? Dan is de positie wellicht iets voor jou! De steeds complexere (sub)contracting, ontwikkelingen op het gebied van (LumpSum) projecten en hoge eisen die opdrachtgevers stellen op het gebied van veiligheid en kwaliteit vragen om een Operations Manager die bekend is met de contracten en werkmethodieken zoals die binnen deze industrie gangbaar zijn. Verzorgen van dagdagelijkse operationele aansturing van de projecten en turnarounds teneinde de omzet en winst te maximaliseren is een hoofdtaak van deze positie. Je rapporteert en werkt voor deze functie nauw samen met de Managing Director.   Jouw primaire taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.: Verantwoordelijk voor de dagelijkse efficiënte operationele leiding, rekening houdend met een optimale resource planning en inzet van personeel; Monitoren en beheersen van financiële resultaten op het gebied van project control, tijdig anticiperen op veranderingen in deze resultaten, inclusief bijbehorende adequate rapportering aan Finance;Zorgdragen voor de verdeling van visibility en leadership (aandacht, aanwezigheid en ondersteuning) op de verschillende projectlocaties; Verantwoordelijk voor de implementatie van de beleidsacties conform het meerjarige beleidsplan en de groeistrategie van de organisatie. De focus ligt op de groei van de bedrijfsresultaten en financiële prestaties op het gebied van P&M projecten en Turnarounds;Direct leidinggeven aan de Projectmanagers, Personeelsplanning en Project Control en indirect aan de Constructiemanagers, Planners en Office Engineers;Zorgdragen voor relatiebeheer van bestaande klantcontacten;Ontwikkeling en implementatie van projectmanagementprocedures en -systemen (handboek) met als doel projectmanagement naar een hoger niveau te tillen;Je bent onderdeel van de Tender review (begroting) van aanbiedingen en offertes;Zorgen voor een consistente overlegstructuur, met regelmatige Operations meeting,  maandelijkse Project Review met de Project Managers, Project Control, Finance en Managing Director;Ondersteunen en promoten van strategische veranderingen die de organisatie momenteel doormaakt, samen met haar zusterbedrijf, met als doel een directe bijdrage te leveren om de groeistrategie te realiseren en haar prestaties te verbeteren.
HR Manager Petrochemische Aannemerij
Ontwikkelen strategisch HR-beleid en zorgdragen voor de uitvoering hiervan;Leidinggeven aan het HR-team, waarborgen van output en het ondersteunen van personeelsontwikkeling;Adviseren en ondersteunen van management en personeel op het vlak van HR;Identificeren, ontwikkelen en/of implementeren van trainingsprogramma's ten behoeve van managers en werknemers, inclusief managementtraining, training nieuwe medewerkers, programma's voor het opbouwen van vaardigheden;Continu stimuleren van verbeteringen door bestaande processen te evalueren en te focussen op verbetering van tools, digitalisering, procescontroles e.d. en de algehele efficiëntie van de HR-functie te vergroten;HR Compliance: Arbo, sociale premies en loonheffingen;Beheren salarishuis, salarisadministratie en urenregistratie;Onderhouden contacten met pensioenverzekeraars en uitvoeringsinstanties (UWV);Beheren en monitoren budget en processen binnen de HR-afdeling;Coördineren en ondersteunen wervingsprocessen en zorgdragen voor voldoende talent binnen de organisatie, hierbij ook verantwoordelijk voor het contact met de wervingsbureaus en het begeleiden van een succesvolle onboarding;Verantwoordelijk voor het gehele inhuurproces van tijdelijk personeel, het contact met de leveranciers en daarbij de commerciële afspraken;Bemiddelen bij conflicten indien nodig en zorgen voor naleving van HR-beleid en procedures.
Operationeel Manager Steigerbouw & Isolatietechniek
Als Operationeel Manager heb je een visie op de markt en je adviseert over het te voeren operationeel beleid. Je bent de sparringpartner en rechterhand van de Algemeen Directeur, bent lid van het MT en verantwoordelijk voor een succesvolle operatie. Jij zorgt ervoor dat alle doelstellingen worden behaald en dat de operatie volgens plan functioneert.In deze rol geef je leiding aan een vijftal Projectmanagers (Steigerbouw & Isolatie), de afdelingen Personeelsplanning, Engineering, Prefab shop (isolatie) en Magazijn (steigermateriaal). In totaal 120 <=>170 fte op een bedrijf met veel groeipotentie.Je begrijpt dat het succes van de operatie voor het grootste deel afhankelijk is van de medewerkers. Jij hebt oprechte interesse in de medewerkers en toont betrokkenheid. Je weet wat er op de werkvloer speelt. Jij brengt rust, regelmaat én resultaat in het totale proces. Dit doe je door het overzicht te hebben, analyses te maken, problemen in een breder kader te plaatsen, verbetervoorstellen te vertalen naar pragmatische implementatieplannen en zo vernieuwing en verbetering in gang te zetten. Daartoe werk je ook constructief samen met de Vestigingsmanager Amsterdam. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn o.a.: Leidinggeven aan een veilige en effectieve operationele organisatie, waarbij doelstellingen conform het geldende beleid worden behaald;Bijdragen aan de middellange- en langetermijnplanning;Implementeren, onderhouden en verbeteren van processen binnen de organisatie;Uitbouwen van de activiteiten en de toekomstige operationele organisatie van de vestiging Rotterdam;Verzorgen van een goede samenhang tussen de verschillende processen en afdelingen;Onderhouden van relaties met opdrachtgevers en leveranciers.
Hemmink B.V.
Accountmanager Vluchtveiligheid Woningcorporaties
Binnen deze positie ben je verantwoordelijk voor het ontzorgen van woningcorporaties op het gebied van vluchtveiligheid. Jouw werkgebied is het zuiden en westen van Nederland. Je bezoekt vol enthousiasme woningbouwverenigingen om hun behoefte te inventariseren en te adviseren over vluchtveiligheid. Als resultaatgerichte ondernemer breng je de expertise van het Veilig Wonen-team naar de klant. Het opstellen, uitvoeren en bewaken van het accountplan speelt daarbij een belangrijke rol. In samenwerking met de afdeling Verkoop Binnendienst en de andere Accountmanagers ga je voor succes door het binnenhalen van projecten en het opbouwen van duurzame klantrelaties. Samen met de Accountmanager Veilig Wonen, die de installateurs in jullie regio bezoekt, ben je verantwoordelijk voor de omzet van de oplossingen en producten uit het Veilig Wonen-portfolio.Verder werk je aan het: Uitbreiden van je netwerk door kennislunches en -events te organiseren bij woningcorporaties;Volgen van marktontwikkelingen en trends om kansen te signaleren;Adviseren van met name woningcorporaties binnen je werkgebied;Ontwikkelen van nieuwe product- marktcombinaties in samenwerking met de Productmanager en overige betrokken collega’s;Bezoeken en organiseren van beurzen, kennissessies en relatiedagen;Oplossen van uitdagingen bij woningcorporaties door nauw samen te werken met Accountmanagers, Installateurs en uiteraard je directe collega's;Je werkt gedreven aan een veilige werk- en leefomgeving voor iedereen. Je leidinggevende is een creatieve meewerkend voorman die naast dat hij zeer benaderbaar is ook altijd openstaat voor nieuwe ideeën. Daarnaast geldt bij hem afspraak is afspraak.
Hemmink B.V.
Accountmanager Veilig Wonen
Binnen deze posities ben je verantwoordelijk voor het opbouwen van duurzame relaties met installatiebedrijven in Zuidwest-Nederland. Jij bent hét aanspreekpunt voor de klanten en zorgt ervoor dat hun innovatieve oplossingen op het gebied van brand- en vluchtveiligheid breed worden ingezet. Jouw rol omvat onder andere:  Relatiebeheer: je onderhoudt en bouwt langetermijnrelaties op met klanten binnen jouw regio. Jij weet de installatiebedrijven te vinden die actief zijn voor collectieve woningeigenaren en seriematige woningbouw. Daarnaast ga je actief op zoek naar installateurs die nog niet bekend zijn met de organisatie.Advies & Sales: je brengt de brandveiligheidsoplossingen onder de aandacht, met een focus op de vluchtveiligheid binnen woongebouwen. Daarbij bouw je aan de bekendheid van de onderliggende merken, producten en diensten.Projecten scoren: je brengt relevante nieuwbouw- en renovatieprojecten in kaart en weet deze te vertalen naar concrete kansen.Kennis delen: je voorziet medewerkers van installatiebedrijven van inhoudelijke kennis via trainingen, ondersteuning op projectlocaties en events. Denk hierbij aan de DMU en monteurs, zodat zij de producten optimaal kunnen toepassen.Netwerken: je bouwt aan een sterk netwerk binnen de installatiebranche en aanverwante sectoren, dat je inzet voor kennisdeling en evenementen. Naast dat je nauw samenwerkt met je collega’s in de binnendienst, heb je ook drie directe collega’s in de buitendienst. Daarnaast werken er nog 18 andere collega’s in de buitendienst die allemaal bijdragen aan het succes van de organisatie. De buitendienst is het visitekaartje en staat erom bekend kennispartner voor haar klanten te zijn. Je komt terecht in een gedreven, ambitieus team met veel kennis op het gebied van sales en techniek. Je leidinggevende is een creatieve meewerkend voorman die niet alleen toegankelijk en benaderbaar is, maar ook altijd openstaat voor nieuwe ideeën. Bovendien hecht hij veel waarde aan het nakomen van afspraken.
Posities 1 t/m 5 (van 48 posities)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Aanmelden Deen nieuwsbrief?
Aanmelden

Contact

Ontmoet onze consultants
Heeft u een vacante positie, of bent u zelf een professional of manager op medior tot senior niveau en zoekt u een betrouwbaar bureau? Neem dan gerust contact met ons op. Wij bespreken graag de diverse mogelijkheden met u.
Maak een afspraak